Gå til ride undervisning hod Birgittelyst Rideklub (BIG)

Vi tilbyder undervisning for nybegynder. Her lærer barnet stille og roligt hvordan man rider og omgås hesten. Barnet får hjælp fra en ponytrækker, som kan være en af vores lidt større piger. Da pigerne hjælper på frivillig basis og vi er en lille klub, vil vi alligevel gerne opfodre jer forældre til at tage nogle gode sko på og trække med jeres barn, så vidt det er muligt. Så kan I sammen udvikle jeres ride- og løbeevner 😉
Vi tilbyder også:

Begynderhold      Hvor barnet som minimum selv kan ride i skridt og trav, kender til let-ridning og skal i gang med at lære at galoppere.
Let øvet hold  Her kan barnet selv ride i de tre gangarter på et basisniveau.
Voksenhold Undervisning for voksne - blandede hold, hvor både nybegynder og mere øvede rider sammen.
Springhold For begyndere, som gerne vil lære teknikkerne til at blive en god springrytter.

Efter aftale kan vi også tilbyde private hold, hvor der undervises mere øvede og erfarne ryttere.

Prøvetime:

Ønsker du en prøvetime kan du kontakte vores underviser Line på SMS 60568123

Indmeldelse:

Foregår ved at man opretter en profil under "Opret profil".
Derefter vil man modtage en invitation til de hold der er aftalt man skal tilmeldes.
Hvis det kun er dit barn der går til ridning, behøver du ikke oprette en profil selv - du kan bare oprette en til dit barn.

Vi er en klub hvor alt er baseret på frivilligt arbejde, så vi kan ALTID bruge en ekstra hånd. Så sig til, hvis du har tid og lyst til at byde ind med din hjælp i vores lille rideklub.